mijn buitenlandse stage naar kenia - Reisverslagen van Anne Bastiaansen - WaarBenJij.nu mijn buitenlandse stage naar kenia - Reisverslagen van Anne Bastiaansen - WaarBenJij.nu
mijn buitenlandse stage naar kenia

op deze reis ga ik naar Kisumu en Rangala, in deze 2 plaatsen zal ik gaan stage gaan lopen in een weeshuis en op het speciaal onderwijs

Recente Reisverslagen:

30 Mei 2016

Een bijzondere week

22 Mei 2016

BBQ in de tropen

13 Mei 2016

eerste weken
Anne

hallo, ik ben anne bastiaansen, ik ben 19 jaar en doe de opleiding verzorgende ig en maatschappelijke zorg. in mei vertrek ik voor 3 maanden naar kenia voor mijn buitenlandse stage. deze reis zal ik met nog 3 andere gezellige meiden maken. wij zullen onze reis starten in Rangala en eindigen in Kisumu. om mijn reis met iedereen te kunnen delen, zal ik voor jullie mijn reis verslagen bijhouden op deze site. veel lees plezier!!

Actief sinds 26 April 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 8047

Voorgaande reizen:

26 April 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

01 Mei 2016 - 30 Juli 2016

mijn buitenlandse stage naar kenia

Landen bezocht: